Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011















6 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

χτίζεται το τέρας μέσα στον τοίχο;

και τι είναι τούτο το τέρας; η συνείδησή μας; η Θεία δίκη; ο πέλεκις; ο δαίμονας που εμείς, με τις πράξεις μας, καλέσαμε και τώρα ζητά την αμοιβή του;

έξοχη, πολυδιάστατη γραφή του Πόε!

εύγε Αντ!

~reflection~ είπε...

Με γοητεύει η Σύγκρουση των Συναισθημάτων...
Αντιθέσεις που ταράζουν τα Νερά της Εσω-Λίμνης...

Το μαύρο, αλληγορία στο Μυστήριο...
Ο χαμός, φόβος Θανάτου...
Η αντικατάσταση, Πράξη Απελπισίας...
Η απέχθεια, σαν μετάνοια μη αποδεχτή από τον ΕσωΚριτή...
και το Τέρας, εκείνη η Σκιά του Εαυτού μας που πέρασε τη Διαχωριστική Γραμμή...

τόσο εύκολα, σαν μία ροή εξιστόρησης...

τόσο απλά.. σαν μία ακόμη Βραδινή Ανάγνωση...

Φιλιά Νημερτή.........συντροφιά με μία γλυκιά Καληνύχτα...

μαχαιρης είπε...

Τρομακτικα...Ωραιο...!!!

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Συγκλονιστικό κείμενο ,δεν το είχα διαβασμένο και θαρρώ πως λέει πολύ περισσότερα για την ανθρώπινη φύση από τόμους ολόκληρους ψυχαναλυτικών και φιλοσοφικών εργασιών...
Την αγάπη μας και καλή Κυριακή

(Σταματήστε να τους Ψηφίζετε..."Φτύστε" τους!!!)

Νimertis είπε...

ο βασανιστής είχε τελικά, τη μοίρα των θυμάτων του... χτίστηκε κι ο ίδιος σε ένα κελί... ένα συγκλονιστικό ψυχογράφημα από έναν μεγάλο δάσκαλο... χαίρομαι που σου άρεσε Βικ μου...

Κάκια μου... γράφεις

Η απέχθεια, σαν μετάνοια μη αποδεχτή από τον ΕσωΚριτή...

δεν είναι πολύ τολμηρή και ιδιαίτερα για την εποχή του, η γραφή του Πόε; μπορεί κανείς να φανταστεί ότι είμαστε 200 ή 180 χρόνια πριν;
σ'ευχαριστώ για τις σκέψεις σου μάτια μου... ένα πολύ γλυκό φιλί!

μαχαιρη καλημέρα... από την πένα του Πόε αυτό σμιλεύεται... όπως το'πες...

αυτό φίλε μου Καπετάνιε... κι εμένα με σοκάρισε η δύναμη του ανάγλυφου στην αποτύπωση μέσα σε λιγοστές σελίδες... Καλή Κυριακή σας εύχομαι από καρδιάς!

Christina είπε...

Ευχαριστώ για την επιλογή της παρακολούθησης. Περνάω κι εγώ,όχι πολύ συχνά, από'δω. Για να είμαι ειλικρινής, είναι φορές που με το πολύ εσωτερικό ασφυκτιώ και άλλες που προβλήματα όρασης με αποτρέπουν στα μεγάλα κείμενα να σταθώ...
Ελπίζω να μην είμαι αγενής.Σε κάθε περίπτωση, πάντως, μου είναι αδύνατον να προσποιηθώ...