Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Μην περιφρονείτε την ευαισθησία κανενός...





ΜΥΔΡΟΙ

Έρωτας σημαίνει να αρέσκεσαι στην πορνεία. Κι ούτε καν υπάρχει ευγενής ηδονή που να μην μπορεί να αναχθεί στην Πορνεία

Ο έρωτας θέλει να βγει από τον εαυτό του, να αναμιχθεί με το θύμα του, όπως αναμιγνύεται ο νικητής με το νικημένο, συνάμα όμως να κρατήσει και τα προνόμια του κατακτητή

Όταν θα εμπνεύσω την καθολική αποστροφή και φρίκη, θα κατακτήσω τη μοναξιά

Μην περιφρονείτε την ευαισθησία κανενός. Η ευαισθησία του καθενός είναι η ιδιοφυία του.

Ο ιδιοφυής άνθρωπος θέλει να είναι ένας δηλαδή μοναχικός. Η δόξα είναι να μένεις ένας και να εκπορνεύεσαι μ’έναν ιδιαίτερο τρόπο. Αυτόν ακριβώς τον τρόμο της μοναξιάς, την ανάγκη να ξεχάσει το εγώ του στην ξένη σάρκα, ο άνθρωπος την ονομάζει εξευγενισμένα ανάγκη να αγαπήσει


Charles Beaudelaire, Journaux Intimes

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν το είχα διαβάσει. Εντυπωσιάστηκα με τη φράση "η ευαισθησία του καθενός είναι η ιδιοφυία του"... Ξαφνικά... νιώθω έξυπνη...
Νομίζω πως μόλις μου έφτιαξες τη μέρα αγαπημένε Νημερτή!

Νimertis είπε...

Είδες φίλη μου Eva; Ο Σάρλ δεν το είπε τυχαία... γιατί προφανώς δεν τον απασχολούσε εκείνη η άλλη νοημοσύνη που τόσο έχει θεοποιηθεί -και από την εποχή του ως σήμερα έχει γίνει το απόλυτο! Μια άλλου είδους ευφυΐα τον δονούσε... να'σαι καλά!

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

"Μην περιφρονείτε την ευαισθησία κανενός"
Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό αγαπητέ Νημερτή, είναι η ερώτηση...οποιαδήποτε
ευαισθησία;

ποιώ - ελένη είπε...

. Η ευαισθησία του καθενός είναι η ιδιοφυία του.


μεγαλοφυές

φιλιά

Νimertis είπε...

φίλε μου Καπετάνιε, καλησπέρα... εκτός ίσως της ευαισθησίας εκείνης που λειτουργεί εναντίον του ίδιου μας του εαυτου... ή ίσως εκείνης που δεν έχει να κάνει με το βαθύτερο είναι αλλά με την απλή αισθητηριακή λειτουργία...
να'σαι καλά φίλε μου... φιλιά και στους δυο σας!!

Νimertis είπε...

καλησπέρα Ελένη μου... δεν ήταν άλλωστε τυχαίος ο άνθρωπος που το είπε...
σε φιλώ κι εγώ!